Proces for forsikringssager

Strube VVS er, udover professionelle og erfarne håndværkere, godkendt af forsikringsselskabet og kan derfor påbegynde skadebehandlinger med det samme.

Til højre kan du se processen for vores skadeservice trin for trin.

Er uheldet opstået, står vi klar til at rykke ud og undersøge skadens omfang. Vi kontakter forsikringsselskabet og får vurderet den økonomiske status, så både kunden og vi har en forståelse for, hvor meget vi kan hjælpe på situationen.



Er du i tvivl om noget, eller har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Kontakt os her Group 22Created with Sketch.
1

Vi modtager en mail fra dit forsikringsselskab vedr din sag.

2

Vi ringer til dig for at aftale en dato/tid for besigtigelse, hvorefter vores håndværkstaksator kommer forbi.

3

Eventuelle underleverandører rekvideres hvis skaden er dækningsberettiget hvorefter reperationen påbegyndes.
Vi styrer hele forløbet inkl. alle håndværkere samt står for kontakten til forsikringsselskabet.

4

Når arbejdet er udført sendes faktura til forsikringsselskabet hvorefter du/i vil få besked omkring evt. selvrisiko.

5

Når alt arbejde er afsluttet udsender vi et spørgeskema.

Hvis du har spørgsmål under processen kan disse stilles på

+45 46 59 52 52